Taraftarı rüyamda gördüm

Beşiktaş’ın bu sezonki en büyük kozlarından biri olacak olan Bebe, siyah-beyazlı takımla geçirdiği ilk günleri anlattı. Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri’ne hayran kaldığını söyleyen Bebe, Beşiktaş forması altında İnönü Stadı’nda oynayacağı ilk resmi maçın heyecanını yaşadığını ifade etti. Portekizli golcü, “Geldiğim günden beri stadın atmosferini anlatıyorlar. Anlatılanlar rüyama giriyor. İlk maçımda gol attım ve o stadın coşkudan yıkıldığını gördüm. Beşiktaş forması altında şampiyonluk yaşamak istiyorum. Elimden gelenin en iyisini yaparak bana güvenenleri mahcup etmeyeceğim” şeklinde konuştu.

“ALMEİDA İLE SÜPER İKİLİ OLURUZ”
Beşiktaş’ın geçtiğimiz sezon 4-2-3-1 oyun anlayışıyla mücadele ettiğini söyleyen Bebe, “Tek forvet oynamanın büyük sorumlulukları var. Hocamız önümüzdeki sezon hücumu daha fazla düşünen izleyenlere heyecan verecek bir takım kurmak istiyor. Almeida ile süper ikili oluruz. Duruma göre birimiz kulübede de oturabiliriz. Ben bunları problem etmem. Her zaman iyi olan kazansın derim. İstanbul’daki hazırlık döneminde takıma ısınmaya çalıştım. Avusturya’da durum farklı olacak. Kamp kadrosunda 28 kişi var. Herkes on birde oynamak için mücadele edecek. Bu rekabet Beşiktaş’a büyük fayda sağlayacak” dedi.
Copyright 2009 Simplex Celebs All rights reserved Designed by SimplexDesign