Yönetim Kurulumuz’dan Açıklama


Yürütülmekte olan soruşturma ile ilgili Yönetim Kurulumuz'un açıklamasıdır:

03.07.2011 tarihinde başlayan ve halen devam etmekte olan soruşturma kapsamında; yöneticimiz, teknik direktörümüz ve protokol müdürümüzün tutuklu olarak yargılanmalarına hükmedilmesi tüm camiamızı derinden üzmüştür.

Yönetim Kurulumuz'un ve tüm camiamızın Yüce Türk Adaletine güveni tam olup, Futbol Komitesi Başkanı ve Asbaşkanımız Sayın Serdal Adalı, Teknik Direktörümüz Sayın Tayfur Havutçu ve Protokol Müdürümüz Sayın Ahmet Ateş'in bu süreçten aklanarak çıkacağına inancımız tamdır.

Yönetim Kurulumuz, bu hukuki sürecin her aşamasını yakinen takip etmektedir. Bu dönemde büyük Beşiktaş camiasının, her zaman olduğu gibi, desteğini esirgemeyeceğine inancımız sonsuzdur.

Kamuoyunun bilgilerine saygılarımızla sunarız.

Beşiktaş JK Yönetim Kurulu
Copyright 2009 Simplex Celebs All rights reserved Designed by SimplexDesign